måndag 27 juni 2011

Odd Molly-parad i Kivik ;-)

Jag glömde skriva igår då jag bloggade om "Odd Molly-paraden" i Kivik. Ja, det var ju ingen parad i ordets rätta bemärkelse, men nog 17 fick man se året kollektion på damerna där borta. Antagligen "Solsidan-folket" som var på semester på Österlen. ;-) Jag fick mig verkligen ett gott skratt (inombords!).

Vi var där på midsommardagen och åt glass i hamnen, efter att vi hade plockat sten i Haväng. Magnus var inne på en Outlet-butik där men tyvärr hittade han inga jeans shorts som han är på jakt efter.

Skämt och sido, visst har Odd Molly supersnygga kläder... :-) Helt klart. Men jag kör med kopiorna från tex Kappahl, tycker tyvärr originalen kostar too much... ;-)

Hej svejs!



Typisk Odd Molly-kofta, denna från 2008 års kollektion tror jag. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar