måndag 27 juni 2011

Midsommar-bilder 2011

 Vi är precis klara med midsommarstången och skålar in sommaren i bubbel-bål (alkoholfritt till barnen).

 Sitter den bra tros? Nej jag vill hellre ha den andra! ;-)

 Freja fick min gamla mobiltelefon lagom tills vi skulle köra. Hon har den mest till att ta kort och filma med. Det tycker hon är kul. :-)

 Jag fryyyyyser men löser problemet med Mias nyinköpa plädar som är till just för frusna gäster! ;-)

 I Haväng på midsommardagen.Det var lä där nere (vilket det ofta är där bakom sanddynorna) och riiiktigt skönt! Dock inte riktigt badväder. Magnus hade bestämt sig för att gräva ner till vattnet.

      Ny femkampsgren. Magnus och Freja "höll" i denna gren.

                 Magnus i ännu en ny femkampsgren. En populär sådan! ;-)

Ååååå, jag hittade den här fina stenen nere i Haväng men GLÖMDE den när vi körde hem! Drog hem en herrans massa andra stenar men icke denna. :-(

1 kommentar:

  1. Kul med bilder, jag har fler bilder än text;-) en bild säger så mkt!!!

    Svärmor hade med köpt in plädar, behövdes dock inte för vi hade värme i tältet. De har 2 st el värmare !! Kanon.

    Hade hur kul o mysigt som helst!!

    Kram
    JO

    SvaraRadera