söndag 19 juni 2011

Tack!

Tack för "alla" kommentarer jag får på  mitt bloggande. ;-)

......Jag förstår inte att det ska vara så svårt att lämna kommenterer... :-( Precis som att man "skäms" för att man läser om andras liv, och följer olika bloggar. En kommentar gör en "bloggerska/bloggare" så glad, och jag bloggar ju för att jag VILL dela med mig av mina tankar och... ja, lite hur jag har det i mitt liv. Så det ÄR inte att snoka att läsa min blogg. Känn inte så. Jag skriver för att jag älskar att skriva och uttrycka mig i ord. :-) - Bara ord ord ord ord, som Hamlet säger. ;-)

Frejas klass har en klassblogg. Där är det tyvärr också tunnsått med kommentarer på det barnen skriver. Två-tre olika barn gör inlägg varje gång. Det kan ju vara så att det barnets mamma eller pappa kommenterar hemma och säger "vad bra du skrev" etc. Men ibland tittar klassen på bloggen på sån där stor bild i klassrummet och då är det nog kul för barnet att se att mamma eller pappa har kommenterat. I alla fall säger Freja att hon tycker det är kul när jag kommenterar bloggen. Ha ha, det är ju bra så länge de är stolta över sina föräldrar!!! ;-) ;-) Dagen när det är tvärt om kommer nog förr eller senare.

Ta hand om varandra där ute i verkligheten!!!!! :-) :-) :-)
Hälsningar cybernörden Christina



4 kommentarer:

  1. Instämmer;-) Jag gillar med kommentarer men får sällan:-( men men jag skriver mest för min egen skull, samt barnen gillar läsa den. Hålelr mig dock till mkt foto och mindre text.

    Ha en bra dag.
    Kram Jen

    SvaraRadera
  2. Det är alldeles för mycket folk som läser som bara vill snoka och INTE VÅGAR lämna kommentarer! Tyvärr, titta bara på min blogg. En hel del besökare men ingen som vågar/vill lämna kommentar eller erkänna att de faktiskt läser.

    Sen är det väl inte alltid tekniken fungerars så man kan lämna kommentarer men försöker så gott det går :)

    Ta hand om dig och glöm inte bort dig själv i allt!

    SvaraRadera
  3. Kan du lämna kommentar hos mig om du ej e inloggad? Försöker lokalisera problemet.

    Skönt du har koll på cv, tuff bit annars men då har du ju alla förutsättningarna.
    /T

    SvaraRadera
  4. Nej kan inte lämna komm i din blogg alls! :-( Här i min kan jag lämna men bar4a som anonym. Helsjukt ju! :-( Tycker allt kom när jag började synka telefon med blogg och mail i telefon mm. Plötsligt har jag en gmail e-postadress här på blogger istället för min @live.se adress.
    Luskar och forskar också i det så gott jag kan...
    Kram chri

    SvaraRadera