måndag 11 oktober 2010

Mamma ska sälja Prylar & Presenter.

Så klart sorgligt, och jag tror att mamma kommer att gråta floder vid överlämnandet (jag lär nog också gråta en skvätt, en "epok" i vårt liv går i graven) . Men detta KÄNNS så rätt för henne nu, nu börjar en ny tid för min mamma och pappa. De har kämpat sååå i 15 år med mer än 40 timmars arbetsvecka och näst intill ingen semester! Ja, så som många egnaföretagare har det. Jag drog med mamma till Rhodos en vecka i maj -01, annars har de bara haft korta semestrar under lågsäsong mm.

2 kommentarer:

  1. Grattis säger jag till din mamma & pappa!!

    Hoppas barnen kan få mer mormor/morfar tid nu och du få lite mer mamma/pappa tid. Klart dem haft fullt upp!! Skönt få lägga det bakom sig även om det blir annat jobb.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jo hon kommer att gråta floder. Det slår till flera gånger om dagen redan nu när kunderna kommer in och dom pratar om det.
    Men jag lovar att jag ska se till att hon målar ögonbryn och går till frissan som vanligt.
    .... och det blir inte träningsoverallsbyxor hela dagarna!!!!

    SvaraRadera