tisdag 5 juli 2011

 Tuva badar. Det var så grymt klart vatten! Men som sagt, kallt! ;-)

 Freja har precis hoppat i. Huuuu, man ser hur kallt det var på hennes ansiktsuttryck! ;-)

 Min utsikt under fyra timmar idag. Inte helt fel. :-)

Jag är så glad för mina balkonglådor. Köpde dessa den sommaren jag gick på cellgifter, ja, faktiskt åkte Magnus och jag och handlade dem precis efter första cellgiftsbeh! Jag mådde sååååå braaaaaa - då. Tre timmar senare hukade jag över toastolen. ;-) Rött är en favoritfärg och jag tycker dessa passar så bra på vår veranda och till vårt 60-talshus. Har hittat de blommor som passar bra i dem också. Det är bara morgonsol och en ganska blåsig plats, så jag behövde blommor som klarar skugga. Detta är "snöflinga".

Tuva vattnar den krasse vi sådde i mitten på maj. Hon ville ju så ätbara blommor! ;-) Nu väntar vi på blomningen.

3 kommentarer:

  1. Är ni på Trummenäs eller? Härligt. I dag har Karolina lekt här, dem badat nästan hela tiden. Haft vatten krig mm;-) Såå härlig kul dag i barnens tecken!!

    Förstå det är tufft för Magnus o resa så mkt men trodde det skulle bli mindre nu då du nämnde det:-( ?!!
    Man saknar ju familjen:-( konstigt annars.

    Trevlig vecka. Kram Go natt
    JO

    SvaraRadera
  2. Japp vi var i Trummenäs och badade igår. :-) Brännde mig nog lite igen...
    Jo Magnus nya jobb innebar en del FLER resor, framförallt längre sådana. Vem vet, vi kanske åker med hela fam på ngn längre resa (ett år likn). ;-)Men neeeeej, det blir nog inte så. Jag hade inte bangat för det men Magnus är inte jättesugen på det. ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vet en del familjer som flyttar med ett år men OJ vilken omställning för barnen:-( Nej inget för oss!
    Till mig sa du det blev mindre resor o kortare IOM ny anställning. Tråkigt han bli iväg mer men en del av tjänsten då ju...

    Varit varmt i dag, haft min mamma o min gamla mormor på besök;-) mysigt. Ellen lekt hos Karolina.

    Köpt temp till poolen i dag, vi har 26 gr.

    Kram JO

    SvaraRadera