söndag 28 augusti 2011

        En sån här söt och smutsig skoltjej hämtade jag på fritids i fredags.

Jag har beställt en prenumeration på tidningen Må Bra. Premien var sex såna här vackra frukostskålar från Rörstrand. Dessa har funnits i produktion sedan 1920, snacka om tidlös design! Tror de designades speciellt till Världsutsällningen i Stockholm det året. Det är så gott att äta fil ur vackra skålar... :-)

                                    Kräftskiva! Schkååål!

                                          Jelly!

1 kommentar:

  1. Må bra tidningen ha jag med haft men gav mig " ingenting" tyvärr:-(
    Gott med kräftor men jelly ser ej gott ut, jag med svårt för konsistensen:-( men kräftor ÄLSKAR jag men nubbe klarar jag mig utan ;-):-)

    Ang smutsig Tuva, " skitiga barn är glada barn";-)

    Kram
    Jen

    SvaraRadera