tisdag 14 december 2010

Morfars bilder




Uttråkad lillasyster.


Men hon skötte sig bra ändå. Hon tyckte nog det höll på länge. ;-)








Vår fina kyrka.




Ja klart vi måste ta med några av morfars bilder. Han har en helt annan kamera än vår, bilderna har en helt annan färg.

Morfar tar mycket bra bilder, han har alltid gillat att fotografera. Han har ofta lite annorlunda perspektiv än jag. Jag bara tar rakt upp och ner liksom.
Pappa/morfar gillar detta med digitalkamera (ja vem gör inte det?!), tänk att bara kunna knäppa och knäppa och inte behöva tänka på filmrullar som tar slut!? Ofta är det ju när man bara kan knäppa och knäppa som man kan få den där bilden med stort B. :-)












1 kommentar:

  1. Du valde fina bilder. Jag är väldigt nöjd med just den bilden av Freja där hon ler så glatt.
    Och jag är förtjust i min kamera som orkar ta dessa bilder i det ¨dåliga ljuset i kyrkan.

    SvaraRadera