torsdag 17 februari 2011

Redan fått bästa presenten!


Jag fyller ju år i morgon men ikväll fick jag den bästa presenten av Tuva!
Jag fick en så fin kärleksbetygelse vid sänggåendet. Jag satt vid hennes säng, vi brukar alltid prata lite kort då vi säger god natt, jag brukar tex säga att jag älskar henne från jorden och till månen och tillbaka, men även bara "gullunge" etc. ;-) Plöstligt sa hon:

Tuva - Mamma du är jättesnäll och lite dum.
Jag - Varför är jag jättesnäll då?
Tuva - För att du säger en massa snälla saker.
Det där att jag är "lite dum", det kan jag ta! ;-)

2 kommentarer:

  1. Oh vad dessa varma ord betyder mkt för oss föräldrar;-)

    Emmie brukar klappa mig o säga att jag är den bästa mamman i världen:-p Inte dåligt betyg du!! :-)

    Nu kaffe sen lämna dem små på dagis, skall bli skönt med sportlov. Ellen behöver det märker jag. Skall vara lite hos mormor o nån natt hos farmor:-D Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. GRATTIS GRATTIS VÄNNEN på din dag!!

    Många kramar från oss ALLA.

    Jenny m Familj.

    SvaraRadera