söndag 13 mars 2011

Ha ha, detta kort kom Tuva och visade mig under fredagen då hon kikade lite i ett album. Hon var en "nappoman" av stora mått mätt när hon var yngre. Här är hon nog ca 2 år.

Min sko-förälskelse. ;-)



OJ OJ OJ, när jag ser detta kort (taget idag) ser jag en STOR tjej, en tjej som snart ska börja "0:an". Vart tar tiden vägen, stopp, ibland går den fööör fort! ;-) På bilden har hon sin nya dödskalle-scarves.


Långpanne-bröd bakat i fre.



Experiment med diskmedel, vatten och bakpulver.




Oj en till bild på brödet.
Datorn strular idag så jag bemödar mig inte med att ta bort denna bild, då får jag börja om med allt igen - och det gör jag bara inte!




Tuva i en av mamman kreativt uppsatt frisyr. Denna fotbollströja skulle hon haft på sig på dagis på fredagen och visa Anton. Han gillar fotboll. ;-) Därför var hon så sur att hon fick stanna hemma.






Ännu ett experiment.








3 kommentarer:

  1. " söta" tofflor men här behöver barnen vårskor, får se om mamman får några;-) Skopunkten bra så ju, 3 bet för 2...

    Kram Jenny.

    SvaraRadera
  2. Tack, jo älskar toffflorna. Vår nuuuu så jag kan börja använda dem! ;-)

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Vilka supersnygga "träskor", läckert med röda i lack. De är verkligen du...jag håller med om att man längtar efter våren. Jag får dock en liten försmak av värme när jag åker till Brisbane om ett par veckor.
    Ha en jätteskön helg!
    Kramar till dig...Anette.

    SvaraRadera