tisdag 3 januari 2012

Jul-bilder

Freja och Tuva redo för skidåkning!

Freja och jag

Tuva i skidskolan

Julafton

På Granfjällsstötens topp juldagen 2011

Magnus och barnen på toppen juldagen


På toppen. Oj vilka formationer träden hade fått av snö och vind!

Freja i backen.

Vi var på badhuset en dag. Ett litet sött badhus. Härifrån hade Magnus och jag koll på barnen, större var inte lokalen. I denna bubbelbalja vad det vaaaarmt och gott, det passade våra ömma muskler! Svärfar Bengt tog detta kort genom fönstret då de gick förbi.

Julafton. Jag såg mamma kyssa tomten! ;-) Jag hade på skoj köpt en tomteklänning och den tog jag på lagom till tomten kom! ;-)

2 kommentarer:

  1. Fina bilder och minnen.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Vilken underbar teckning, kan du inte skriva ut den på ett sånt där papper som man kan föra över till tyg, tänk vilken snygg t-shirt det skulle kunna bli. Ni ser ut att ha haft det jättebra i fjällen, ni ser dessutom supersportiga ut.
    Jag och familjen har flaxat mellan Eskilstuna och Västerås och vädret där har växlat med snö och skidåkning ena dagen för att nästa dag gå runt med gummistövlar och paraply.

    I dag kom vi hem efter 5 timmars bilfärd i hård vind. Borta bra men hemma bäst, oj vad skönt det var att komma hem igen. Nu har jag ett par dagar till innan jag börjar jobba igen.

    Ha det så bra och hälsa till familjen.
    Många kramar till dig från..Anette

    SvaraRadera